QUI SOM

Si tens fills (o planeges tenir-los) , si tens dubtes sobre la criança, si t'agradaria trobar un grup de pares/mares que et poguessin ajudar, recolzar..si busques informació sobre la Lactància Materna, sobre l'alimentació complementària o sobre el son dels infants, si les teves nits són mogudes, si fa poc que has tingut un bebé i estàs en ple post part i ningú t'entén, o simplement, t'agradaria compartir amb nosaltres les teves experiències, no ho dubtis, VINE! Ens podràs trobar el SEGON I QUART DISSABTE DE CADA MES al Centre Cívic de PLA DE PALAU (COSTAT PARC MIGDIA) de 16.30 a 18.30

divendres, 18 de gener del 2008

Carta d'un fill a tots els pares del món

M'han passat aquest escrit "Carta d'un fill a tots els pares del món" que han penjat al fòrum del Socpetit, i m'ha agradat molt.
El penjo al blog, perque trobo que són dotze consells per educar als nostres fills en la tolerància i el respecte, molt sensats i senzills. Alguns són de calaix, però és cert que molts cops els oblidem...

- "No em donis tot allò q demano. De vegades només demano x veure fins quant puc agafar."
- "No em cridis. Et respecto menys quan ho fas i m'ensenyes a cridar a mi també, i jo no vull fer-ho."
- "No em donis ordres. Si enlloc d'ordres de vegades em demanéssis les coses, jo ho faria més rapid i amb més plaer."
- "Compleix sempre les promeses bones o dolentes: si promets un premi, dóname'l, però també si és un càstig."
- "No em comparis amb ningú. Especialment amb el meu germà o germana. Si tu em fas sentir millor que els demés, algú patirà, si em fas sentir pitjor que els demés, seré jo qui pateixi."
- "No canvïis d'opinió tan sovint sobre el que haig de fer. Decideix i mantingues aquesta decisió." "Deixa'm valer-me per mi mateix. Si tu ho fas tot per mi, jo mai n'apendré."
- "Quan faig alguna cosa malament, no m'exigeixis que et digui perquè ho he fet. De vegades ni jo mateix ho sé."
- "Quan estàs equivocat en alguna cosa, admet-ho i creixerà l'opinió que tinc de tu, i així m'ensenyaràs a admetre les meves equivocacions també."
- "Fes tu primer el que em dius a mi que faci. Jo aprendré el que tu facis, encara que no ho diguis, però difícilment faré el que tu diguis i no facis."
- "Quan t'expliqui un problema meu, no em diguis "no tinc temps per tonteries" o "això no té importància", tracta de comprendre'm i ajudar-me."
- "I estima'm i digues-m'ho. A mi m'agrada sentir-t'ho dir, encara que no creguis necessari dir-m'ho."

Patufa